×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

FAQs

Return

Can I return package back?

If you regret your purchase, you can send the package in return within 14 days in accordance with the norwegian angrefrist law. You will then be refunded your money minus shipping cost you had at your purchase as well as a return fee of kr 39.

How do I make a return?

  • All ours packages contains a return address label that should be applied on the package (or bag) when the goods are returned. The package should be returned back the same place as it was retrieved.
  • Return address is: Andreas Bogstad, Lindhaugsvingen, 1363 Høvik.
  • You must pay NOK 39 for the return which will be deducted from the amount that we refund you.
  • All labels attached to the product must still be fastened when the product is returned.
  • If you can not use your return address label on the the package to be returned, use parcel number on the delivery or contact us contact@myhummy.no
  • You will receive an email confirmation when your return is registered by us.
  • It's always smart to contact Klarna Customer Service to postpone the due date of the invoice so that the return time to be recorded before the invoice is due.

Hva skjer med min faktura når jeg har returnert varene?

Om du sender hele eller deler av din bestilling i retur skal du selvsagt ikke betale for dette. Først og fremst er det smart å kontakte KLARNA kundeservice for å utsette forfallsdatoen slik at vi får tid til å registrere returen før forfallsdato passerer. Du vil få en e-post med bekreftelse og oppdatert faktura når returen er registrert. (Unntak: Du vil ikke motta oppdatert faktura dersom returen er knyttet til et kjøp du har valgt å utsette betaling på eller delbetale. Returen vil da synes på din neste månedsfaktura.)
Hvis din retur ikke har blitt registrert, eller om du ikke vet om returen har blitt registrert når forfallsdato nærmer seg, ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan hjelpe deg videre.

Hva skal jeg gjøre hvis jeg vil bytte en vare som jeg har kjøpt på myhummy.no?

Ved retur til vår nettbutikk registreres kun din retur og du må selv legge inn en ny ordre for å få tilsendt en annen størrelse/vare.

Kan jeg gjøre bytte ved retur til deres nettbutikk?

Det går dessverre ikke å bytte varer når den returneres til vår nettbutikk. Når varen returneres til vår nettbutikk registrerer vi bare din retur. Dersom du vil ha en annen vare eller annen størrelse så må du legge inn en ny ordre.

Vil jeg motta oppdatert faktura når jeg gjør retur?

Du vil få en e-post med bekreftelse og oppdatert faktura når returen er registrert. (Unntak: Du vil ikke motta oppdatert faktura dersom returen er knyttet til et kjøp du har valgt å utsette betaling på eller delbetale. Returen vil da synes på din neste månedsfaktura.)
Hvis din retur ikke har blitt registrert, eller om du ikke vet om returen har blitt registrert når forfallsdato nærmer seg, ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan hjelpe deg videre.

Betaling

Hvor gammel må jeg være for å kunne handle med Klarna?

For å kunne handle med Klarna faktura og delbetaling må du være 18 år.

Jeg har fått faktura, men ikke varer.

Du skal selvsagt ikke betale for varer du ikke har fått. Er det over 10 dager siden du gjorde kjøpet, bør du kontakte oss for å sjekke om de har sendt varene. Du kan også utsette forfallsdatoen på din faktura for å unngå forsinkelseskostnader. Dette gjør du enkelt på Mitt Klarna, eller ved å ta kontakt med Klarna kundeservice.

Hvorfor er ikke mitt kjøp godkjent?

Når du vil handle med faktura eller delbetaling hos Klarna blir en vurdering foretatt for å avgjøre om du kan handle for valgt beløp.

Kredittvurderingen baseres på følgende tre ting: din tidligere betalingshistorikk hos Klarna, beløpet du ønsker å handle for og ekstern informasjon som Klarna innhenter fra et kredittopplysningsbyrå. Det er altså en kombinasjon av flere ulike faktorer som avgjør om et kjøp går igjennom eller ikke.

Dersom kjøpet ikke er godkjent med faktura eller delbetaling, kan du selvsagt fullføre kjøpet med kortbetaling i stedet.

Sikkerhet

Hvorfor trenger KLARNA mitt fødselsnummer?

Klarna ønsker å gjøre netthandel til en trygg og sikker opplevelse. Ditt fødselsnummer benytter vi som kundeidentifikasjon, og for å kunne gjennomføre kredittsjekk. På denne måten vet vi at du er du.

Hvorfor har KLARNA foretatt en kredittopplysning?

Noen ganger trenger Klarna å innhente informasjon fra et eksternt kredittopplysningsselskap for å kunne gjøre en korrekt kredittvurdering. Dette er en såkalt mikroopplysning, hvilket betyr at den ikke vil være synlig for banker eller andre kreditorer, og påvirker ikke din kredittverdighet negativt.
En kredittopplysning blir foretatt når Klarna mangler informasjon eller trenger å oppdatere informasjonen Klarna allerede har i forbindelse med at du velger å handle med Klarna.