×

Registrering

Profilinformasjon

Logg inn data

eller logg inn

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Spørsmål og svar

Retur

Kan jeg returnere varer tilbake?

Hvis du angrer kjøpet ditt så kan du sende pakken i retur innen 14 dager i henhold til angrefristloven. Du vil da få refundert pengene minus fraktkostnaden du hadde ved ditt kjøp samt en returkostnad på kr 39. Det er viktig å huske at ved bruk av angrefristen så må du utfylle angrefristskjemaet. Klikk på en av påfølgende linker for å laste ned skjema Word format eller PDF format.

Jeg ønsker å returnere, hva gjør jeg?

Send oss en e-post om at du ønsker å returnere en vare til retur@myhummy.no.

Hvordan gjennomfører jeg en retur?

  • Send en e-post til retur@myhummy.no og så vil vi sende deg en returadresse-lapp.
  • Returadresselappen skal settes på pakken (eller posen) når varene returneres. Pakken leveres tilbake på samme sted som den ble hentet.
  • Returadressen er: Andreas Bogstad, Lindhaugsvingen, 1363 Høvik.
  • Du må betale et returbeløp på kr 39 som vil bli trukket fra det beløpet som vi refunderer.
  • Alle merkelappene som er festet til produktet må fortsatt være festet når produktet returneres.
  • Dersom du ikke kan benyttet deg av returadresselappen når varen skal returneres så bruk kollinummeret på levereansen eller kontakt oss contact@myhummy.no
  • Du vil motta en e-post med bekreftelse når returen er registrert.
  • Det er alltid smart å kontakte Klarna kundeservice for å utsette forfallsdatoen på fakturaen slik at returen rekker å bli registrert før fakturaen forfaller.
Pakken inneholder ikke retur-lapp

Vi har mottatt pakker i retur som ikke er våres. Dette skyldes at vår returadresse-lapp har blitt feilaktic plasser på pakker som skal returneres til andre butikker. Derfor har vi gjort det slik at kunden som ønsker å returnere pakke tilbake til oss, kan kontakte oss på e-post.E-post adressen er retur@myhummy.no

Hva skjer med min faktura når jeg har returnert varene?

Om du sender hele eller deler av din bestilling i retur skal du selvsagt ikke betale for dette. Først og fremst er det smart å kontakte KLARNA kundeservice for å utsette forfallsdatoen slik at vi får tid til å registrere returen før forfallsdato passerer. Du vil få en e-post med bekreftelse og oppdatert faktura når returen er registrert. (Unntak: Du vil ikke motta oppdatert faktura dersom returen er knyttet til et kjøp du har valgt å utsette betaling på eller delbetale. Returen vil da synes på din neste månedsfaktura.)
Hvis din retur ikke har blitt registrert, eller om du ikke vet om returen har blitt registrert når forfallsdato nærmer seg, ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan hjelpe deg videre.

Hva skal jeg gjøre hvis jeg vil bytte en vare som jeg har kjøpt på myhummy.no?

Ved retur til vår nettbutikk registreres kun din retur og du må selv legge inn en ny ordre for å få tilsendt en annen størrelse/vare.

Kan jeg gjøre bytte ved retur til deres nettbutikk?

Det går dessverre ikke å bytte varer når den returneres til vår nettbutikk. Når varen returneres til vår nettbutikk registrerer vi bare din retur. Dersom du vil ha en annen vare eller annen størrelse så må du legge inn en ny ordre.

Vil jeg motta oppdatert faktura når jeg gjør retur?

Du vil få en e-post med bekreftelse og oppdatert faktura når returen er registrert. (Unntak: Du vil ikke motta oppdatert faktura dersom returen er knyttet til et kjøp du har valgt å utsette betaling på eller delbetale. Returen vil da synes på din neste månedsfaktura.)
Hvis din retur ikke har blitt registrert, eller om du ikke vet om returen har blitt registrert når forfallsdato nærmer seg, ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan hjelpe deg videre.

Betaling

Hvor gammel må jeg være for å kunne handle med Klarna?

For å kunne handle med Klarna faktura og delbetaling må du være 18 år.

Jeg har fått faktura, men ikke varer.

Du skal selvsagt ikke betale for varer du ikke har fått. Er det over 10 dager siden du gjorde kjøpet, bør du kontakte oss for å sjekke om de har sendt varene. Du kan også utsette forfallsdatoen på din faktura for å unngå forsinkelseskostnader. Dette gjør du enkelt på Mitt Klarna, eller ved å ta kontakt med Klarna kundeservice.

Hvorfor er ikke mitt kjøp godkjent?

Når du vil handle med faktura eller delbetaling hos Klarna blir en vurdering foretatt for å avgjøre om du kan handle for valgt beløp.

Kredittvurderingen baseres på følgende tre ting: din tidligere betalingshistorikk hos Klarna, beløpet du ønsker å handle for og ekstern informasjon som Klarna innhenter fra et kredittopplysningsbyrå. Det er altså en kombinasjon av flere ulike faktorer som avgjør om et kjøp går igjennom eller ikke.

Dersom kjøpet ikke er godkjent med faktura eller delbetaling, kan du selvsagt fullføre kjøpet med kortbetaling i stedet.

Sikkerhet

Hvorfor trenger KLARNA mitt fødselsnummer?

Klarna ønsker å gjøre netthandel til en trygg og sikker opplevelse. Ditt fødselsnummer benytter vi som kundeidentifikasjon, og for å kunne gjennomføre kredittsjekk. På denne måten vet vi at du er du.

Hvorfor har KLARNA foretatt en kredittopplysning?

Noen ganger trenger Klarna å innhente informasjon fra et eksternt kredittopplysningsselskap for å kunne gjøre en korrekt kredittvurdering. Dette er en såkalt mikroopplysning, hvilket betyr at den ikke vil være synlig for banker eller andre kreditorer, og påvirker ikke din kredittverdighet negativt.
En kredittopplysning blir foretatt når Klarna mangler informasjon eller trenger å oppdatere informasjonen Klarna allerede har i forbindelse med at du velger å handle med Klarna.

Om myHummy bamser

Min baby er 6 (7,8,9 ...) måneder gammel og har vanskeligheter i å få sove. Tror du det er verdt å få en myHummy på dette stadiet, eller er det for sent å begynne?

Det er aldri for sent å prøve hvit støy. Faktisk bruker folk i alle aldre hvit støy som et hjelpemiddel til å få sove. Hvit støy har en beroligende effekt men maskerer også andre lyder, så babyer (og eldre barn så vel som voksne) har mindre sannsynlighet til å våkne opp som følge av støy. Vi har mottatt mange positive tilbakemeldinger fra foreldre av eldre babyer, som har brukt hvit støy for første gang, så forhåpentligvis vil det fungere for deg også!

Hvordan høres myHummy ut?

Du kan høre alle lydene i denne videoen (Du kan spole frem til omtrent 1: 20min). De hvite støy lydene fra myHummy er elektronisk generert, noe som gir lengre batterilevetid samt en kontinuitet av lyden. Lydene etterligner: fostervann med hjerterytme, havbølger, regn, hårføner og støvsuger. Det ultimate målet med lydene er at lydene er svært effektive til å hjelpe babyer i å få sove. For oss vil disse lydene høres veldig like ut, men din baby vil snart finne sin favoritt!

Hva er volumet til myHummy?

Når lydenheten i myHummy bamsen spiller på sitt høyeste innstilte lydnivå, så er lyden om lag 50 desibel (målt fra ca. 1 meters avstand). 50dB er det maksimale volumet som anbefales av mange barneleger. Du kan skru volumet opp og ned ved å trykke og holde inne knappen lenge nok til du hører et ønsket volum er nådd.

Hvordan aktiverer man non-stop funksjonen?

For å aktivere non-stop funksjonen, trykker du på knappen raskt 3 ganger. Her er en kort videoopplæring som forklarer alle funksjonene: https://www.youtube.com/watch?v=zTF7rx15kn0

Lyden på myHummy stopper plutselig / oppfører seg rart / responderer ikke.

Det kan være at batteriene har blitt tømt. Prøv å sett inn nye / fulladede batterier av god kvalitet. Det er også verdt å sjekke utløpsdatoen på batteriene. På lang sikt anbefaler vi at du bruker oppladbare batterier med høy kapasitet.

Hvordan kontakte oss

Hvordan kontakter jeg dere?

  • contact@myhummy.no
  • Send SMS til +47 40 08 22 15
  • Trykk på den grønne e-post sirkel-ikonet på skjermen
  • Send oss en melding på Facebook: @myhummy.no

Har dere lang tilbakemeldingstid på nettsidene deres?

Vi svarer som regel 12-24 timer etter at vi har mottatt en melding fra deg. Hvis du ikke har hørt fra oss iløpet av 48 timer så kontakt oss på:

  • contact@myhummy.no
  • Send SMS til +47 40 08 22 15
  • Trykk på den grønne e-post sirkel-ikonet på skjermen
  • Send oss en melding på Facebook: @myhummy.no